آفن

آفن

تبلیغات گوگل
پارتنر رسمی گوگل در ایران
www.papgroup.ir

تور آنتالیا
برگزار کننده بهترین تورهای آنتالیا
www.alefbatour.com

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما ارزان
تریپ سامانه خرید ارزان بلیط هواپیما
www.Trip.ir

پارتیشن اداری
پارتیشن مدرن آفن
www.afn-furniture.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان

فال

<-PostTitle->

براي انتخاب يك ميز و صندلي مناسب با روحيه و محل كار و نوع شغلتان مي توانيد آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي را مد نظر قرار دهيد. ميزهاي مديريتي داراي انواع و سبك هاي زيادي هستند كه مي توان به ميز مديريتي سلطنتي اشاره كرد.

انواع مختلف ميز كار

پر واضح است كه يك دكوراسيون شيك و خاص و در عين حال راحت و مطابق با استانداردها از ضروريات يك كسب و كار است. يكي از موارد مهم كه در بدو ورود به دفتر يا اتاق كار مشاهده مي شود ميز كار است. يك ميز اداري خيلي كه رنگ و طرح آن با چيدمان، پرده ها، رنگ كاغذ ديواري و ... همخواني نداشته باشد مي تواند در قضاوت ديگران در مورد شما بي تاثير نباشد.

در مقابل، يك ميز كار كه به درستي انتخاب شده باشد و هماهنگ با ديگر المان هاي موجود در محل كارتان باشد مي تواند حس خوبي به كساني كه پا به دفتر شما مي گذارند بدهد. در ادامه به بررسي انواع مختلف ميز كار مي پردازيم. آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي علاوه بر كمك به شما در جهت خريدي مطمئن، شما را با اصول طراحي و ديزاين دفتر كار ياري مي كند.

مطالب مرتبط با اين مقاله را در اين بخش از آفن دنبال نماييد

راهنماي انتخاب ميز مديريت لوكس

ميز كار صاف و ساده

 يك دفتر ساده با ميز كار مستطيل شكل ساده خواهيد داشت. با اين نوع ميز مستقيم به اصل مطلب مي رسيم! يك صفحه ساده كه مدير با لبخندي پشت آن نشسته است. از مزاياي اين نوع ميز صرفه جويي در فضا است و  به طور كلي يكي از ارزان ترين مدل ها است و اغلب بيشترين استفاده را در فضاي باز دارد.

ميز جمع و جور (يا ميز گوشه اي)

 اين نوع ميز مي تواند در گوشه دفتر يا اتاق قرار بگيرد و مزيت آن اين است كه براي كار با رايانه راحت مي باشد و مي تواند فضاي كار در دفتر را جدا كرده و فضاي دفتر كارتان را براي چيدمان هاي ديگر باز كند. مي توانيد در گوشه اتاق فضاي كاري داشته باشيد و در گوشه‌ ي ديگر يك ميز بزرگ براي پذيرش ارباب رجوع و صحبت با او.

انواع مدل ميز مديريتيانواع مدل ميز مديريتي

ميز منحني شكل

 اين نوع ميز در قسمتي كه صندلي قرار دارد داراي يك انحنا و تورفتگي مي‌ باشد تا كار پشت آن راحت باشد و ميزان تسلط به هنگام كار با لپ تاپ يا رايانه بالا رود.

ميز سلطنتي

اين نوع ميز براي فضاها و كسب و كارهاي خاص كه سبك رويال را مي پسندند مناسب مي باشد. اين نوع مبلمان داراي ريزه كاري هاي فاخر و پر زرق و برق كار شده بر روي سطح يا لبه هاي كار است كه نوعي جلال و شكوه و زيبايي چشمگيري به دكوراسيون فضاي مورد نظر مي دهد. اين نوع سبك بيشتر مناسب مديران خاص پسند كه مي خواهند استايل پرابهتي داشته باشند و نظرها را به خود جلب كنند مناسب است.

اين طرح براي ميز مديريت مي تواند بي نظير باشد. اين اميز رئيس مبلمان هاست. در دفاتر مديران و مسئولان  ديده مي شود كه نمادي از اعتماد به نفس، اقتدار و اعتبار است و كار او را به نوعي تضمين مي كند.

آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي

عدم آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي شما را دچار سردرگمي خواهد كرد. پس براي آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي با ما در اين مقاله همراه باشيد و تمام نكات را بدقت مد نظر داشته باشيد. نكات را يادداشت كنيد تا سردرگم نشويد. از اصول آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي اين است كه يك ميز اداري سلطنتي بهتر است كه از چوب باشد تا فلز يا جنس هاي ديگر.

چرا كه چوب ظاهري رسمي تر دارد و هم جهت با سليقه كلاسيك شما خواهد بود. بهترين چوب ها براي اين كار چوب گيلاس، افرا، توس، گردوي سياه و بلوط هستند. اين نوع چوب ها داري استحكام خوبي هستند. آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي با كيفيت و متناسب با كارتان به شما كمك خواهد تا در انتخابات دچار وسواس نشويد. در ادامه چند راه كار براي انتخاب اين نوع ميز و آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي صنعتي مطابق با استاندارها و سليقه شما به شما پيشنهاد مي دهيم.

ويژگي هاي ميز مديريت سلطنتيويژگي هاي ميز مديريت سلطنتي

آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي و انتخاب رنگ آن

حتما به ياد داده باشيد كه ميزتان را با توجه به ديگر وسايل موجود در اتاق كارتان انتخاب كنيد. اگر فضاي دفترتان روشن است پيشنهاد مي دهيم ميزتان مات و تيره باشد و بالعكس اگر تناليته فضا مات و تاريك است ميزتان را درخشان و روشن انتخاب كنيد چرا كه اين ميز جايگاه نشستن شماست و بايد متمايز از ديگر المان ها باشد تا شما به خوبي در آن بدرخشيد.

حتي اگر لوكس بودن در درخشش تعريف شده باشد، استفاده بيش از حد از نور واقعا لوكس نيست. در دفتر، نور براي اطمينان از راحتي بصري كارمندان ضروري است و به ما امكان مي دهد كارها را بدون خستگي چشم انجام دهيم. ولي زياده روي شما را بسوي دمده بودن سوق مي دهد. براي  قضاوت در مورد تأثير و ارتباط نور، چندين معيار بايد در نظر گرفته شود:

  1. سطح متوسط ​​و يكنواخت روشنايي
  2. تعادل و هماهنگي رنگ ها
  3. تعادل نور براي جلوگيري از خيرگي

بديهي است كه همه فضاهاي كاري به روشنايي يكساني احتياج ندارند. نيازها با توجه به كاربرد و فعاليت انجام شده تعريف مي شوند. چراغ هاي روميزي، لوسترها، چراغ هاي كف، چراغ هاي ديواري ... هر چراغ روشنايي ويژگي هاي خاص خود را دارد. با اين حال، براي ايجاد يك نور مناسب، چندين نور اضافي لازم است.

انتخاب ابعاد مناسب

ابعاد ميز بايد متناسب با فضاي اتاق انتخاب شود. مسلما يك ميز رويال و لاكچري در فضايي كوچك بسيار دفرمه جلوه مي‌كند و فضاي اتاق را شلوغ كرده و سليقه شما را زير سوال مي برد. يا انتخاب يك ميز كوچك در فضايي بزرگ ممكن است اين حس را القا كند كه جايگاه شما بعنوان مدير چندان مهم نيست. در اينجاست كه اهميت آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي بازم بنظر مي رسد.

ويژگي ها و مزاياي ميز مديريت سلطنتيويژگي ها و مزاياي ميز مديريت سلطنتي

انتخاب طرح مناسب براي ميز سلطنتي

به شما پيشنهاد مي كنيم پيش از آشنايي با ويژگي هاي ميز مديريتي سلطنتي و براي انتخاب طرح مناسب براي ميز به دكوراسيون هاي خانه هاي اعياني قرون وسطي در اروپا مراجعه كنيد. با يك سرچ ساده براحتي مي توانيد انواع طرح را مشاهده كنيد. به ياد داشته باشيد راحتي شما در پشت ميزي كه قرار است انتخاب كنيد در اولويت است. پس بهنگام طراحي اين نكته ها را به طراح خاطرنشان كنيد:

  1. جايي براي استراحت پاها و فاصله دادن آنها با زمين قرار دهد
  2. ميز طوري طراحي شود كه جايي براي تعبيه سيم ها و كابل ها در نظر گرفته شود.
  3. بهتر است پاهاي شما معلوم نباشد
  4. لبه هاي كارو حاشيه‌ هاي ميز زياد كار نشده باشد.
  5. بيش از حد سنگين نباشد تا حمل آن راحت باشد

امتیاز :

بازدید : 0

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1400/3/9  | ۱۳ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

هر سال مدل هاي جديدي از دكوراسيون و مبلمان به بازار مي آيد و مبلمان اداري هم بخشي از آن است. مدل هاي محبوب سال ۲۰۱۸ هم به بازار آمده اند و در اين ميان طرح ها و رنگ هاي زيبايي به چشم مي خورد. در اين جا مي خواهيم تعدادي از مدل هاي جديد مبلمان اداري را معرفي كنيم تا هنگام خريد با توجه به مدل هاي روز اقدام به خريد كنيد..ديگر زمان استفاده از فضاهاي شلوغ و كشوهاي در هم گذشته است. هر چه زمان پيش مي رود مدل هاي ساده تر وكاربردي تر محبوبيت بيشتري پيدا مي كنند. در مدل هاي 2018 شما قفسه هاي طبقه بندي شده، رنگ هاي روشن و خطوط صاف بيشتري در طراحي ها مي بينيد. اين خطوط و طراحي هاي ساده اجازه مي دهد كه شما محيط بيشتري براي كار كردن داشته باشيد و راحت تر جا به جا شويد.مبلمان اداري تنظيم پذير يكي از جديدترين شكل هاي مبلمان اداري در سال جديد هستند. اين نوع مبلمان اداري به سازمان ها اجازه مي دهد تا به راحتي جلسات آموزشي و جلسات داخلي را برگزار كنند و  در عين حال بتوانند از مهمانان زيادي هم پذيرايي كنند بدون اينكه نگران مبلمان اداري و چينش آن ها باشند. مبلمان تنظيم پذير به شما اجازه مي دهد كه براي مشتريان و كاركنان خود يك فضاي راحت درست كنيد، ميزها و صندلي ها و غيره همگي به راحتي تغيير مي كنند و در صورت نياز كوچك يا بزرگ مي شوند. مبلمان اداري كلاسيك در طي دهه ها تغييرات زيادي كرده است. فرم هاي غير متعارف مبل هاي اداري امروزه بسيار مورد توجه قرار دارند. مثلا اداره اي كه چيدمان مبل هايش مثل يك كافيشاپ است يا مبل هاي راحت و نرم و قطعاتي كه با تكنولوژي مزين شده اند در حال محبوب شدن هستند. همه اين ها براي اين است كه محيط كار را تبديل به جايي كند كه كارمندان در آن احساس راحتي كنند و با علاقه به كار خود مشغول شوند.مبل هاي ارگونوميك هم نوع ديگري از مبلمان اداري هستند. با توجه به اينكه اغلب افراد ساعت هاي طولاني در ادارات روي صندلي مي نشينند، مبل هاي ارگونوميك مي توانند كمك زيادي كنند. براي جلوگيري از كمر درد و عوارض مشابه زياد نشستن مي توانيد از مبل هاي ارگونوميك استفاده كنيد. طراحي مبلمان اداري به صورتي كه به عنوان مثال مانيتور زاويه مناسبي با بدن داشته باشد، از نكات مورد توجه در طراحي مبلمان ارگونوميك است.  

 


امتیاز :

بازدید : 132

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/28  | ۰۹ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

اينكه يك شركت موفق داشته باشيد بايد تعداد ارباب رجوع هاي شركت تان زياد باشد تا سبب افزايش اعتبار شركت شما شود. حال در كنار كاري كه در شركت انجام مي دهيد بايد ظاهر شركت شما مثل مبلمان اداري و دكوراسيو داخلي آن بتواند نظر و اعتماد مراجعه كنندگان را جلب كند.در اين نوشتار قصد داريم يك راهنمايي كامل به شما براي اينكه يك مبلمان اداري خوب انتخاب كنيد، ارائه كنيم. تمام چيزهايي كه بايد بدانيد در اختيار شما قرار مي دهيم.بايد حتما يك مبلمان اداري شيك و زيبا براي دفتر و شركت خود انتخاب كنيد. بايد بتوانيد در ديد ارباب رجوع تصويري خوب از خود به جا بگذاريد و حس اعتماد طرف مقابلتان را جلب كنيد پس زيبايي و شيك بودن اصل مهمي به شمار مي رود.در كنار زيبايي ، يك مبلمان كار آمد نيز انتخاب كنيد. مبلماني كه با محيط شركت شما همخواني دارد و باعث زيبايي آن مي شود. اگر بدون توجه به كارآمد بودن مبلمان صرفا به زيبايي توجه كنيد، باعث مي شود كه در چيدمان شركت خود به دردسر بيفتيد. ممكن است راحتي را فداي زيبايي كرده باشيد و بازده كاركنان شركتتان كاهش بيابد. پس حتما به زيبايي و كارآمدي در كنارهم توجه كنيد.از انواع مبلمان اداري مي توان به ميز منشي، ميز مديريت، ميز جلسات، ميز كاركنان، ميز كار گروهي و صندلي هاي ارباب رجوع اشاره كرد.هر كدام از اين مبلمان اداري محل قراري خاص، شرايط و نكاتي خاص دارند كه بايد رعايت شوند. اگر به آن ها توجه نكنيد ممكن است عواقب آن روي كار شما و سرمايه شما اثرات منفي داشته باشد.براي ميز منشي بايد  توجه داشته باشيد كه بايد يك ميز جادار و بزرگ در نظر گرفته شود و در جايي از شركت قرار گرفته باشد كه منشي به تمام نقاط دسترسي كافي داشته باشد، همچنين بايد نزديك دفتر مديريت نيز باشد. نكته ديگر نيز بايد اطراف آن فضاي خالي براي حضور ارباب رجوع نيز در نظر گرفته شود و مراجعه كنندگان به آساني بتوانند به ميز براي رسيدگي به كار هايشان دسترسي داشته باشند


امتیاز :

بازدید : 123

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/28  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

فضاى ادارى و دكوراسيون داخلى محيط كار شما اهميت بسياري در روند كاري و جلوه اجتماعي خواهد داشت و مبلمان اداري يكي از پارامتر هاي ايجاد فضاي ايده آل و مناسب است. لازم است كه شما، در ايجاد فضايي رسمي و مدرن و در عين حال راحت و ساده تلاش كنيد؛ تركيب و هارموني صحيح و به كار بردن خلاقيت در انتخاب و چيدمان، سبب جلوه اي زيبا و به روز در محيط كار شما خواهد شد.انتخاب مبلمان صحيح سبب احترام و مشتري مداري شما و راحتي و آسودگي كاركنان خواهد شد. به دليل اهميت مبلمان و تأثير در دكوراسيون داخلي، در ادامه در رابطه با نقش و انتخاب مبلمان اداري مناسب، صحبت خواهيم كرد:

اهميت مبلمان اداري مناسب

 مبلمان اداري يكي از مواردي است كه سبب جلب نظر و توجه افراد در هنگام ورود به فضاي اداري و محيط كار شما خواهد شد. در صورتي كه مبلماني مدرن و كارآمد را براي محيط كار خود انتخاب كنيد علاوه بر كارآيي، سبب زيبايي محيط و دكوراسيون داخلي نيز خواهد شد.امروزه در اكثر اماكن و فضاهاي اداري مي توانيد مبلماني متناسب با فضاي كوچك يا بزرگ را مشاهده كنيد و نقش آن را در ايجاد تأثير مثبت براي عوامل و كارمندان و همچنين مشتريان و ارباب رجوع مشاهده كنيد. در واقع مي توان گفت امروزه مبلمان اداري و مدرن جايگزين صندلي و ميزهاي ساده و قديمي در گذشته شده است.تركيب صحيح رنگ و بافت مبلمان در كنار ديگر فاكتورهاي طراحي داخلي، هارموني شيكي را براي محيط كاري شما رقم خواهد زد. بنابراين از نقش مبلمان اداري  در محيط اداري خود غافل نباشيد و متناسب با فضاي خود، مبلماني مناسب و با كارآيي بالا را انتخاب كنيد و سبب ايجاد فضايي لوكس در محيط كار خود شويد.

 

مبلمان اداري مختلف 

با توجه به نقش و اهميت مبلمان مدرن اداري، در هر فضايي مي توان از مبلمان اداري و مشتقات آن استفاده كرد و فضاي مناسبي را جهت امور كاري و اداري و همچنين ايجاد فضايي راحت جهت كار و استراحت ايجاد نمود. در واقع مبلمان از نوع اداري شامل تجهيزاتي است كه به فضاي كسب و كار شما جلوه خاصي مي دهد و سبب نظم دادن اشيا و محيط مي شود. مبلمان اداري محدود به فضاي اداري نخواهد شد بلكه طيف گسترده اي از اماكن و فضاها مانند منازل، مدارس، دانشگاه، بانك، بنگاه، سالن كنفرانس، آموزشگاه و ... را پوشش مي دهد و كاربرد اساسي در طراحي و دكوراسيون داخلي آن ها خواهد داشت.

 همچنين مبلمان اداري شامل انواع مختلف ميز مديريت، ميز مطالعه، صندلي و ميز كامپيوتر، پارتيشن اداري، ميز تحرير، صندلي هاي اداري، قفسه كتابخانه، قفسه بايگاني اسناد، كمد و ... است كه بر اساس نوع محيط اداري شما و كاربرد آن، در انواع مدل هاي مختلف ساخته و توليد مي گردد.

 

انتخاب مبلمان اداري

امروزه تنوع بالاي در مبلمان در انواع اشكال و جنس ها و رنگ ها، سبب جلب رضايت همه ي اقشار مردم با سليقه هاي مختلف شده است و شما به راحتي مي توانيد مبلمان اداره خود را متناسب با سليقه و محيط خود  انتخاب كنيد. تا اينجا با انواع مبلمان اداري كلاسيك و كاربرد آن ها آشنا شده ايم، حال براي انتخاب مبلمان اداري مناسب لازم است كه فاكتورهايي را در نظر گرفته و سپس اقدام به خريد مبلمان اداري مناسب كنيم.

ابعاد محيط و فضاي اداري

پيش از اينكه اقدام به خريد مبلمان اداره و محيط كار خود كنيد، ابعاد فضا و مكان مورد نظر خود را بررسي كنيد و بر اساس بزرگي يا كوچكي فضاي خود مبلماني مناسب را انتخاب كنيد. سعي كنيد در فضاي كوچك از مبلماني با ابعاد بزرگ استفاده نكنيد و از فضاي در دسترس خود، استفاده اي مضاعف و كارآمد كنيد. بنابراين سعي كنيد مبلمان خود را هماهنگ با فضاي محيط كار انتخاب كنيد.

 حرفه و نوع استفاده ي مبلمان اداري

لازم است كه موارد استفاده مبلمان اداري مختلف را بدانيد و بر اساس نوع حوزه ي كاري خود مبلمان اداري كلاسيك متناسب را انتخاب كنيد. انواع مختلفي از مبلمان اداري  بر حسب نوع حرفه و شغل وجود داشته كه رعايت  تناسب مبلمان با كار شما ضروري است.

مبلمان اداري آفن

كيفيت و سلامت 

 يكي از نكات ضروري در هنگام انتخاب مبلمان، كيفيت محصول است تا بتواند جوابگوي نياز كاري شما باشد و كيفيت و بازدهي مناسبي را نيز به همراه داشته باشد. بنابراين در انتخاب مبلمان اداري مناسب، بررسي سطح كيفي محصول را فراموش نكنيد. يكي از اجزاي مهم و اساسي در مبلمان، صندلي است و دليل اهميت آن نقشي است كه در سلامت كاركنان و عوامل ايفا مي كند. همچنين به علت اينكه معمولاً  افراد ساعت هاي متوالي را در هنگام كار هستند و از اين مبلمان استفاده مي كنند لازم است محصولي انتخاب شود كه به حفظ سلامتي و حتي كاهش خستگي كارمندان نيز كمك كند و استفاده مكرر آن سبب آسيب جسماني نيز نشود. 

قيمت مناسب مبلمان اداري 

در خريد مبلمان براي حرفه خود ، بر اساس بودجه خود محصولي با كيفيت مناسب، ظاهري زيبا و متناسب با دكوراسيون خود را انتخاب كنيد؛ بالا بودن قيمت مبلمان اداري به منظور كيفيت و دوام بالاي آن نخواهد بود. امروزه با وجود تنوع بسيار بالاي مبلمان ، صرف نظر از نقش زيبايي شناسي، ابتدا به كيفيت يك محصول توجه كنيد و براساس سطح كيفي آن اقدام به خريد كنيد. تناسب در دكوراسيون و طراحي داخلي

مبلمان اداري جزئي از طراحي داخلي و دكوراسيون محيط كار شما محسوب مي شود و سبب زيبايي، تفكيك و استفاده ي صحيح از فضا مي شود؛ بنابراين از طراحي صحيح آن غافل نشويد.رنگ، يكي از عوامل مهم در دكوراسيون و طراحي فضاي كاري شما است و سعي كنيد با خلاقيت و نوآوري، مبلمان اداري كلاسيك و مدرني متناسب با دكوراسيون محيط اداري خود انتخاب كنيد.

 


امتیاز :

بازدید : 132

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/28  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

موضوعي كه اين روزها تأثير مستقيمي در انتخاب ميز مديريت و ميز اداري دارد فضاي داخل اداره است. فرض كنيد وارد يك شركت شويد و تمامي فضاي آن با ميز و سرويس مبل پر شده باشد قطعا در اين شرايط حس خوبي نخواهيد داشت بنابراين نكته در اين لاين استفاده از سرويس هايي است كه با شرايط فضاي داخلي شركت همخواني داشته باشد.شركت هايي كه فضاي كمي دارند عموما بهتر است از ميز و مبل هاي فلزي استفاده كنند. به اين ترتيب از ديد ارباب رجوع فضاي شركت بزرگتر خواهد رسيد. ميزها و مبل هاي چرمي كه داراي پايه هاي عريض هستند هرگز در فضاهاي كوچك مناسب به نظر نمي رسد. در نظر داشته باشيد كه قيمت ميز مديريت فلزي به نسبت مدل هاي ديگر ارزان و مناسب تر اعلام شده است.خوشبختانه دسته بندي دقيقي براي قيمت ميز مديريت ديده مي شود و اين موضوع دست خريدار را بازتر خواهد گذاشت.قيمت ميز مديريت در نوع درجه يك شايد در نگاه اول گران به نظر برسد اما با كمي تحقيق مشخص مي شود كه شما يكبار براي هميشه اين هزينه را پرداخت خواهيد كرد.فرض كنيد اداره شما در محيطي مرطوب قرار دارد در اين شرايط استفاده از روكش هاي چرم براي بخش هاي ميز مديريت قطعا پس از گذشت زمان مي تواند كيفيت خود را از دست داده و گزينه مناسبي محسوب نشد. ما از بهترين چرم هاي مرغوب براي محصولاتمان استفاده مي كنيم.قيمت ميز مديريت در نوع ميان رده بسيار عالي و قابل قبول به نظر مي رسد اغلب افراد سعي مي كنند ميزهاي مديريت ميان رده را انتخاب كنند، اين محصولات از كيفيت مناسبي برخوردار هستند و مي توانند سالها مورد استفاده قرار بگيرند. قيمت ميز مديريت ميان رده به صورت دوره اي تغيير مي كند و بستگي به متراژ خريد شما دارد.گزينه بعدي در خصوص قيمت ميز مديريت ارزان است، در واقع شرايطي فراهم كرديم تا افراد بتوانند اين محصول را در قيمت هايي بسيار ارزان خريداري كنند. اين محصولات نيز از كيفيت مناسبي برخوردار هستند.


امتیاز :

بازدید : 126

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1397/3/28  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

مبلمان واژه‌اي است كه پيش از اين‌ها تنها براي مبل‌ها استفاده مي‌شد، ولي امروزه كاربرد گسترده‌تري پيدا كرده است. امروزه مبلمان اداري كه اصطلاحي است هميشه آن را شنيده‌ايم، تنها شامل مبلمان نمي‌شود. اين اصطلاح براي تمام لوازمي كه براي تجهيز يك محيط كاري استفاده مي‌شود به كار مي‌‌رود. مبلمان اداري شامل ميز و صندلي‌ها، ميز مديريت، ميز كنفرانس، ميز منشي و مبلمان پذيرايي و خيلي از لوازم ديگر مي‌شود. حتي پارتيشن‌هاي اداري، كمدها و فايل‌ها را نيز در بر مي‌گيرد. خريد اين تجهيزات به دليل تنوعي كه اين بازار دارد ممكن است زمان زيادي از شما بگيرد. خريد مبلمان اداري كار بسيار مشكلي  است.يعني شما بايد با ويژگي هاي محل كار خود و ديزاين آن جا و اين كه براي چه كاري مي خواهيد مي تواند مدل هاي مختلفي انتخاب كنيد

 

صندلي اداري

موقع خريد صندلي اداري  به اين نكات توجه كنيد

پشتي صندلي اداري بايد انحنا S شكل داشته باشد كه گودي كمر را در زمان تكيه دادن به آن حفظ كند. كفي و پشتي صندلي بايد از متريال مناسبي باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نكند و لباس به بدنش نچسبد.صندلي هايي كه براي كار با رايانه استفاده مي‌شود بايد به سمت عقب خم شود تا بتواند زاويه 110 درجه ايجاد كند.

نكته آخر كه بايد در نظر بگيريد اين است كه صندلي اداري نبايد خيلي نرم باشد.

يعني كفي صندلي اداري بايد نرم و راحت باشد اما نه در حدي كه شخص مانند مبل راحتي در صندلي فرو رود و اجازه جا به جايي نداشته باشد

 

انتخاب ميز اداري

بدون شك مهمترين قسمت مبلمان اداري هر شركت ميز اداري آن مي باشد.از جمله ميز مديريت و ميز كارمندي بايد با رعايت اصول ارگونومي طراحي و توليد شود.

ميز كارمندي مي بايست به گونه اي قرار بگيرد كه اشخاص مافوق براحتي بتوانند افراد زير دست را كنترل كنند لذا ميز كارمندي مي بايست بگونه اي قرار گيرد كه مديريت به تمام ميز هاي اداري احاطه كامل داشته باشد.

ميز كارمندي را نسبت به كاري كه قصد انجامش را داريد انتخاب كنيد. چنانچه نياز به فضاي وسيع تري براي كار داريد مناسب تر است كه ميزي بزرگ را انتخاب كنيد. اما ميتوانيد فضاي كاري خود را با استفاده از كشوهاي ميز محدود كنيد. به اين ترتيب نياز به استفاده از ميز هاي بزرگ در دكوراسيون اداري شما كمتر ميشود.به طور كلي حداﻗﻞ ﻃـﻮل براي ميز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض براي ميز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر ميز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول براي ميزهاي مديريتي مدرن از متريال ام دي اف استفاده مي شود. از مزاياي MDF علاوه بر زيبايي و تنوعي كه دارد، مي توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره كرد و همچنين ام دي اف استحكام بيشتري به نسبت ساير متريال ها دارد.

 

انتخاب پارتيشن اداري

در زمان انتخاب و خريد پارتيشن به اندازه، نوع پارتيشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه كنيد، زيرا رعايت تمام اين موارد روي محيط كاري تأثير مستقيم دارندبراي انتخاب بهترين نوع پارتيشن اداري بايد هدف از پارتيشن‌بندي را مشخص كنيد. پارتيشن اداري براي كارمندان مالي شركت بسيار عالي است و دسترسي ديگران به اطلاعات مالي را كم مي‌كند.. براي افزايش زيبايي مي‌توانيد رنگ پارتيشن را با مبلمان خود هماهنگ كنيد.

 

 

در محيط‌هاي كاري چند نوع ميز وجود دارد كه شامل موارد زير است:

  • ميز كارمندي
  • ميز مديريت
  • ميز منشي
  • ميز گروهي
  • ميز كنفرانس

اين ميزها با توجه به كاراييشان داراي انواع مختلفي هستند. مثلاً ميزهاي مديريت انواع مدرن و كلاسيك دارند و با مواد اوليه مختلفي ساخته مي‌شوند. ميز منشي مي‌تواند يك ميز معمولي مانند تمام ميزهاي كارمندي يا به شكل كانتر باشد. ميزهاي كنفرانس نيز در اندازه‌ها و طرح‌هاي مختلف با كارايي‌هاي متفاوت در بازار موجود هستند.

صندلي‌ها نيز خود به چند دسته تقسيم مي‌شوند كه شامل صندلي‌هاي كارمندي و صندلي‌هاي رياست مي‌شود.

قفسه‌ها، كمدها و انواع فايلينگ نيز بسته به حجم پرونده‌ها و نياز شركت در طرح‌ها و اندازه‌ها مختلف قابل توليد هستند.

براي پذيرايي از مراجعه كنندگان وجود يك بخش با مبلمان مناسب محيط اداري نيز براي هر شركتي الزامي به نظر مي‌رسد. انتخاب نوع و تعداد آنها نيز بسته به اندازه محيط شما دارد. در كل انتخاب هر نوع مبلمان اداري به مساحت محيط شما بستگي دارد.

 

 


امتیاز :

بازدید : 131

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/11/28  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

خريد مبلمان اداري كار بسيار مشكلي  است.يعني شما بايد با ويژگي هاي محل كار خود و ديزاين آن جا و اين كه براي چه كاري مي خواهيد مي تواند مدل هاي مختلفي انتخاب كنيد.ما در اين جا سعي نموده ايم بهترين نكات درباره خريد مبلمان اداري را بازگو كنيم تا شما به آن چه مي خواهيد براي انتخاب مبلمان اداري نزديك شويد.

1-انتخاب صندلي اداري
موقع خريد صندلي اداري  به اين نكات توجه كنيد
پشتي صندلي اداري بايد انحنا S شكل داشته باشد كه گودي كمر را در زمان تكيه دادن به آن حفظ كند. كفي و پشتي صندلي بايد از متريال مناسبي باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نكند و لباس به بدنش نچسبد.صندلي هايي كه براي كار با رايانه استفاده مي‌شود بايد به سمت عقب خم شود تا بتواند زاويه 110 درجه ايجاد كند.
نكته آخر كه بايد در نظر بگيريد اين است كه صندلي اداري نبايد خيلي نرم باشد.
يعني كفي صندلي اداري بايد نرم و راحت باشد اما نه در حدي كه شخص مانند مبل راحتي در صندلي فرو رود و اجازه جا به جايي نداشته باشد

 

2-انتخاب ميز اداري
بدون شك مهمترين قسمت مبلمان اداري هر شركت ميز اداري آن مي باشد.از جمله ميز مديريت و ميز كارمندي بايد با رعايت اصول ارگونومي طراحي و توليد شود.
ميز كارمندي مي بايست به گونه اي قرار بگيرد كه اشخاص مافوق براحتي بتوانند افراد زير دست را كنترل كنند لذا ميز كارمندي مي بايست بگونه اي قرار گيرد كه مديريت به تمام ميز هاي اداري احاطه كامل داشته باشد.
ميز كارمندي را نسبت به كاري كه قصد انجامش را داريد انتخاب كنيد. چنانچه نياز به فضاي وسيع تري براي كار داريد مناسب تر است كه ميزي بزرگ را انتخاب كنيد. اما ميتوانيد فضاي كاري خود را با استفاده از كشوهاي ميز محدود كنيد. به اين ترتيب نياز به استفاده از ميز هاي بزرگ در دكوراسيون اداري شما كمتر ميشود.به طور كلي حداﻗﻞ ﻃـﻮل براي ميز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض براي ميز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر ميز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول براي ميزهاي مديريتي مدرن از متريال ام دي اف استفاده مي شود. از مزاياي MDF علاوه بر زيبايي و تنوعي كه دارد، مي توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره كرد و همچنين ام دي اف استحكام بيشتري به نسبت ساير متريال ها دارد. براي اينكه ميز كار شما عمر بيشتري داشته باشد به دنبال ميزي باشيد كه سطح آن با روكش فرميكا يا ملامينه پوشيده شده باشد.

 

3-انتخاب پارتيشن اداري
در زمان انتخاب و خريد پارتيشن به اندازه، نوع پارتيشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه كنيد، زيرا رعايت تمام اين موارد روي محيط كاري تأثير مستقيم دارندبراي انتخاب بهترين نوع پارتيشن اداري بايد هدف از پارتيشن‌بندي را مشخص كنيد. پارتيشن اداري براي كارمندان مالي شركت بسيار عالي است و دسترسي ديگران به اطلاعات مالي را كم مي‌كند.. براي افزايش زيبايي مي‌توانيد رنگ پارتيشن را با مبلمان خود هماهنگ كنيد.


امتیاز :

بازدید : 143

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/7/26  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

اين پرسش كه سبك مدرن بهتر است يا كلاسيك، واقعاً سؤال بي‌معنايي است. هيچ‌كدام بر ديگري ارجحيت ندارد. هر مديري بنا به سليقه‌اي كه دارد، ميز مديريتي سلطنتي، ميز مديريت كلاسيك يا مدرن مي‌تواند براي دكوراسيون خود هر سبكي را انتخاب كند. گاهي واضح نمي‌توان گفت كه فرد يك سبك مدرن يا كلاسيك را مي‌پسندد و يا از تلفيقي از هر دو استفاده مي‌كند. البته بدون اينكه تعريف درستي از سبك‌ها و نحوه تلفيق درست آنها با يكديگر داشته باشيد، اقدام به اين كار نكنيد.

دكوراسيون داخلي نقش عمده‌اي در كيفيت فضاي ساختمان دارد. نحوه چيدمان وسايل و تقسيم‌بندي فضا، رنگ پوشش كف، سقف و ديوارها، نورپردازي و از همه مهم‌تر مبلمان اداري تعيين‌كننده زيبايي و كارآمدي فضاها هستند..

 

انتخاب مبلمان اداري از اهميت ويژه اي برخوردار است براي اينكه بهترين انتخاب را داشته باشيد با مشاوران مبلمان اداري آفن تماس حاصل فرماييد تا همه مواردي كه بايد مد نظر داشته باشيد را در اختيارتان قرار دهند. اگر مي خواهيد بدانيد انتخاب كدام نوع مبلمان براي شما مناسب است مقاله چه مديراني از مبلمان اداري كلاسيك استقبال مي‌كنند؟ را بخوانيد.


امتیاز :

بازدید : 169

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/5/4  | ۰۸ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

زماني كه صحبت از افراد موفق به ميان مي آيد به خصوص مديران موفق، همه دوست دارند بدانند دليل اين موفقيت چيست؟! دليل موفقيت اين مديران علاوه بر سعي و تلاش بهره مندي از امكانات و وسايل كارامد است براي مثال مدير يك شركت كسب و كار براي راحتي و آرامش خود و و كارمندان از مبلمان اداري استاندارد در محيط كار بهره ميگيرد تا راندمان كار كارشناسان خود را بالا ببرد. ميز منشي، كانتر، صندلي كارمندي، ميز كنفرانس، ميز مديريت همه امكانات براي يك شركت موفق بايد فراهم باشد.

اتاق مديريت يكي از مهمترين بخش هاي هر شركتي است كه معمولا مشتريان كسب و كار به آنجا مراجعه مي كنند. از مسائلي كه در اتاق كار مديران موفق لحاظ شده است، استفاده و بهره گيري از ويژگي ها و امتيازات مبلمان اداري است. آن ها با استفاده از متد هاي استاندارد و مشاوره با كارشناسان اين حوزه از به روز ترين و مناسب ترين ميز ها، صندلي ها، كمد ها و قفسه ها در اتاق خود بهره مند مي شوند. اين كار به افزايش نظم دروني اتاق كار كمك مي كند و تاثيري شگرف در نظم ذهني و موفقيت مديران دارد. متريال و رنگ به كار برده شده براي ساخت وسايل و مبلمان اداري در اتاق اين مديران موفق از تنوع بالايي برخوردار است، چرا كه هر مديري مي داند بايد مطابق با نوع كارش اين المان ها را در محيط مورد استفاده قرار دهد. مثلا يك مدير موفق در يك كارخانه صنايع چوب بايد با بهره گيري از بهترين نوع چوب، مبلمان اداري را براي اتاق خود استفاده كند كه شكل و شمايلي نزديك به طبيعت دارد. در مقاله اتاق مديران موفق دنيا مي توانيد با اي افراد به طور كامل آشنا شويد.

شركت آفن با سال ها تجربه در ساخت و اجراي مبلمان اداري_مديريتي در زمينه توليد المان هاي مختلف مبلمان اداري و بهره گيري از امكانات پيشرفته و مدرن، به روز ترين طراحي هاي داخلي و مبلمان اداري را با توجه به سليقه و ذائقه مديران موفق در اختيار آن ها قرار مي دهد. كسب چندين جايزه در اين زمينه نمود اين موفقيت است.


امتیاز :

بازدید : 185

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/3/29  | ۱۰ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

در بسياري از موارد زماني كه كارمندان پشت ميز كارمندي مشغول به كار هستند دچار گردن درد، پا درد، درد دست، شانه و كتف مي شوند ولي به دليل مشغله زيادي كه دارند فرصت اصلاح پوزيشن و نرمش هاي اصلاح كننده حالات را ندارند.

اين مسائل احتمالا از قرار گرفتن در حالت نا مناسب بدن يا استفاده و كار كردن با مبلمان اداري غير استاندارد است كه تنها با چند تغيير جزئي در وضعيت نشستن و انتخاب مناسب صندلي، ميز، ميز كارمندي و … مي‌توانيم اين دردها را رفع كنيم و از خستگي بيش از حد جلوگيري كنيم.

پشتي صندلي بايد طوري انحنا داشته باشد كه گودي كمر را در زمان تكيه دادن به آن حفظ كند. كفي و پشتي صندلي بايد از جنس مناسبي باشند و بهتر است خلل و فرج داشته باشند تا شخص عرق نكند و لباس به بدنش نچسبد.

 

بهترين مدل ميزهاي اداري ميزهايي هستند كه شيب آن توسط، فرد قابل تنظيم باشد و سطح ميز تحرير بايد طوري طراحي شده باشد كه كمي بالاتر از آرنج مشخص باشد و براي تايپ  كردن بايد بازوها آزاد بوده  و ساعدها نيز به طور افقي قرار گيرند.

اين مسائل تنها براي كارمندان نيست مديران نيز از اين شرايط مستثنا نيستند ميز مديريت همانند ساير ميز هاي اداري و كارمندي بايد مطابق با اصول ارگونوميك طراحي و ساخته شود چرا كه اين ويژگيها باعث مي شود كه ريسك آسيب به مديريت به حداقل برسد. اين نوع طراحي ميز و ميز مديريت و ساير ميز هاي اداري و كارمندي باعث مي شود كه از خستگي كاربران و مديريت در ساعات طولاني كار جلوگيري كند

قيمت مبلمان اداري با توجه به متريالي كه استفاده مي شود، كيفيت و نوع استفاده متفاوت است شركت آفن توليد كننده مبلمان اداري استاندارد با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت مطابق با استانداردها و به روز ترين طراحي ميز اداري و مبلمان اداري مي باشد.


امتیاز :

بازدید : 215

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/2/31  | ۱۱ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

مبلمان استاندارد راحتي و آرامش را براي كارمندان به همراه خواهد داشت همچنين قيمت مبلمان اداري نيز از اهميت بالايي برخوردار است، شركت آذران فضا تمامي اصول و قوانين ارگونومي را در مبلمان اداري خود رعايت كرده و محصولات خود را با مناسب ترين قيمت به بازار عرضه مي كند كه موجب رضايت و مشتريان اين مجموعه شده است.

ميز اداري و انواع آن

مبلمان اداري داراي انواع مختلفي است ولي اگر بخواهيم به مهمترين آنها اشاره كنيم ميز اداري و ميز مديريت بسيار مهم هستند. ميز و صندلي اداري وسايلي هستند كه كارمندان بيشتر وقت خود را پشت آن مشغول به كارند. راحتي و استاندارد بودن آنها باعث آرامش و كارايي بيشتر كارمندان مي شود. انواع ميز اداري آفن شامل ميز مديريت، ميز كارشناسي، ميز كنفرانس، كانتر و ميز گروهي است.

ميز مديريت و انواع آن

در اين بين دفتر مديريت به‌عنوان هسته مركزي تمامي ارتباطات درون و برون‌سازماني است كه قرار گرفتن مدير در اين مكان ضمن نظم بخشيدن به امور شركت، بر تمامي فعاليت‌هاي كاركنان نيز نظارت دارد.قيمت ميز مديريت بر حسب موادي كه استفاده شده يا طراحي خاصي كه صورت گرفته مي تواند متغير باشد.

انواع ميز مديريت آفن عبارتند از ميز برانز، ميز تاو، ميز دانوب، ميز مانترا، ميز ماهانتا، ميز آلپ، ميز آلتاي، آيار و ... كه هر كدام با طرح، جنس، رنگ و قيمت متفاوتي به بازار عرضه شده اند.


امتیاز :

بازدید : 170

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/2/3  | ۱۱ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

مبلمان اداري شركت آذران فضا نما كه به اختصار سه حرف نخست، آفن ناميده شده، اين مجموعه تلاش نموده تا بهترين نوع طراحي مبلمان اداري، ميز اداري، ميزهاي مديريتي، انواع پارتيشن و فايلينگ اداري را درخور سليقه مصرف كننده توليد و به بازار عرضه كند.

به طور كلي مبلمان اداري براي 2 مدل فضاي باز اداري يا فضاي بسته اداري طراحي و توليد مي شود كه در مقاله مبلمان اداري باز  open officeبه طور كامل توضيح داده شده است.

ميزهاي اداري

يكي از اصلي ترين و مهمترين موارد در دكوراسيون اداري، ميزهاي اداري هستند. در انتخاب يك ميز اداري  اولين موردي كه بايد مدنظر قرار بگيرد آرامش و راحتي پرسنل است زيرا كارمندان مدت زمان زيادي را پشت اين ميزها مي گذرانند، يك ميز اداري مناسب مي تواند بازده كاركنان را به ميزان زيادي افزايش دهد.

قيمت مبلمان اداري

كارمندان هر شركتي بيشترين ساعات روز خود را در محل كار و روي صندلي و پشت ميزهاي اداري مي گذرانند پس بايد راحتي و آرامش آنها با انتخاب بهترين نوع مبلمان اداري فراهم نمود. قيمت مناسب مبلمان اداري به مديران اين امكان را مي دهد انتخاب مناسب تري را با توجه به فضاي مورد نظر داشته باشند.

 

قيمت مبلمان اداري معمولا با توجه به جنس و نوع كاربري تفاوت دارد آفن تمام تلاش خود را به كار گرفته تا بهترين كيفيت را در كنار مناسب ترين قيمت به مشتريان خور ارائه دهد. شما مي توانيد با مراجعه به آدرس آذران فضا نما از مشاوره طراحي فضا هم بهره مند شويد


امتیاز :

بازدید : 151

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/1/21  | ۱۱ | نویسنده : afn-furniture |

<-PostTitle->

اغلب ما، بار‌ها ديده‌ايم كه افراد درخانه‌هاي خود تلفيقي نازيبا ونامتناسب ازدو سبك ( سنتي با مدرن) يا ( كلاسيك با مدرن) را به كار مي‌برند، بدون اينكه تعريف درستي از سبك‌ها و نحوه تلفيق درست آن‌ها با يكديگر داشته باشند. در اين مطلب قصد داريم در انتخاب مبلمان اداري براي محل كارتان نكاتي را بگوييم تا راحت تر سبك مبلمان اداريتان را انتخاب كنيد . هر فرد با توجه به گرايشهاي رواني و تمايلات شخصي خود همچنين محيط جامعه اي كه در آن رشد كرده و مدارج تحصيلي يا كاري خود مي توان سليقه هاي متفاوتي در انتخاب سبك هاي دكوراسيون و مبلمان اداري داشته باشد. البته بعضي اوقات نمي توان گفت كه فرد كاملا يك سبك مدرن و يا كلاسيك را مي پسندد. اگر نگاهي به دفتركار بعضي از مديران داشته باشيم  گاهي اوقات با صحنه هاي عجيبي رو به رو خواهيم شد. به نحوي كه فرد ناظر نمي تواند بگويد كه دفتر مدير از سبك چيدمان مبلمان اداري مدرن پيروي كرده و يا برعكس كاملا از سبك چيدمان مبلمان اداري كلاسيك . بلكه در بعضي اوقات تلفيقي از هر دو ديده مي شودكه ممكن است زيبا و يا باعث وجود ناهنجاريهاي بصري گردد.

 

 

مشتريان مبلمان اداري

اگر مشتريان شما افرادي هستند كه فرهنگي يا ميانسال به شمار مي روند و يا در حيطه فرهنگ و رسوم كشور ارتباط كاري شما شكل مي گيرد پس بهتر است از چيدمان مبلمان اداري كلاسيك براي دفتر خود در نظر بگيريد اما اگر مشتريان شما عموما از دسته مشتريان جوان هستند و البته مشتريان بروزي مي باشند پس يقين داشته باشيد كه بايد يك دفتر كار سبك اداري مدرن براي خود در نظر بگيريد زيرا اين سبك از ديگر سبكها(كلاسيك) براي شما مناسب تر است.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر دربازه ميز مديريتي و ميزكنفرانس به وبسايت زير مراجعه كنيد

 

www.afn-furniture.com


امتیاز :

بازدید : 185

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1395/11/18  | ۱۲ | نویسنده : afn-furniture |